De bedoeling van dit kleine project is dat jullie een envelop gebruiken als jullie kladblad/tekenblad/schilderdoek. Dus de tekening komt OP DE ENVELOP. Hier maak je een kunstwerk(je) op dat kan gaan over eender welk onderwerp. Dromen, fantasieƫn, gewoon schetsjes enzovoort. Per maand mag je 1 inzending insturen.
Deze envelop stuur je dan per POST naar dit adres:
Post-Art Project
VIERSELBAAN 53
2240 ZANDHOVEN
Belgiƫ
Ik verzamel alle enveloppes die per maand worden ingestuurd. Deze worden dan allemaal op deze blog geplaatst. Op het einde van de maand kies ik of een kennis uit wie "de winnaar van de maand" is. Om goed te beginnen kies ik in november 3 winnaars uit.
BELANGRIJK!!:
Opdat ik op het einde van de maand de prijs kan opsturen naar de winnaar, is het belangrijk dat je een referentie naar jezelf in of op de envelop steekt (e-mail of thuisadres). Als je iets in de envelop steekt, vermeld je dit aan de hand van deze code (die je eventueel creatief verwerkt in je kunstwerk):
"J"= er zit iets in de envelop
"N"= er zit niets in de envelop, hij moet niet geopend worden
*Deze maand (november) is dit de prijs:

[What's Your Excuse Portfolio 2006 met o.a. tekeningen van: Bert Lezy, Jorn Kerschot, Seb, e.a.]
[Waarde: 5 euro x 3]
Succes en verspreidt het adres van deze blog!
1 opmerking:
http://robindebruyn.blogspot.com/2007/11/post-art-project.html
Een reactie posten